Konversation i Fredriks soffa en torsdagkväll:

Jag börjar attacknysa för tredje gången den dagen.
Jag: Har du päls eller är det pollen? Eller är jag kanske elöverkänslig?
Fredrik: Det är du nog, det vore det värsta.
Jag: Ja, då får jag flytta ut i skogen igen, till ett tält.
Fredrik: Nej men alltså, seriöst, då är det väl lika bra att bara ge upp? Eller vad finns det  då att se fram emot?

Midsommaraftonen i Kleva blev väldigt trevlig. Det är fint att sitta i världens största partytält och inte behöva bry sig om att det skitregnar i en halvtimma utan bara ta en snaps till. Och så är det en bra grej att vara så här tokkär, det ska jag vara oftare.

Men nu ska jag fira 6 aldrig tidigare skådade oproduktiva vakna timmar med ett bad och Flight of the conchords.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0