Snart...snart.

So.. Eunice har okt iveg igen och Edmund er borta.
Jag blir kvar sjelv med 3 ungar. Klockan er halv sju och det verkar inte som att jag for sluta vidare tidigt idag heller...

Forresten er Jerome verst av alla. Mellanbarnet. Michael er jobbig ibland och Kieran kan skrika hur mycket som helst. Men Jerome...
Idag fick han nogot slags vredesutbrott. Slengde ner allt han kom ot i koket po golvet och skrek "FUCK OFF" rakt i ansiktet po mig. Thanks... Tur att han inte hann slita sonder Eunice nya 1000-kleder som log po bordet. Do hade nogon fott stryk.

Bussen gor 9 po sondag. Soon.

Okej, uppdatering. Han kallade mig justi diot. Observera, han er fortfarande 6 or gammal.

Gud vad jag inte vill mote de her pojkarna ner de blir eldre.

Okej, en till.
Blev just fornedrad av sexoringen. Jag. Hatar. Det. Her.
Imorgon ska jag beretta.

Veronica, alldeles matt

Kommentarer
Postat av: Maggan

Håll ut! Nu är det bara 23 timmar kvar.
Kram

2006-09-09 @ 10:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0