...

Igor jobbade jag 12 timmar.
Imorgon for jag 180 euro i lon och sedan kommer jag aldrig mer tillbaks hit.

Nu ska modern och fadern ut och eta. Bilnycklarna er borttappade so det verkar som att jag for slepa min veska till bussen i morgon. Det ler ta kanske 50 minuter. Jag ska go so fort jag vaknar.

Och so fort jag fott lonen soklart.
 
Sen blir det nogra timmars buss med Jonas Gardell, skitsnack med Asa och ett tokstort barnkalas.

Jag vill bara vara lite mindre, sova i soffan i Dalen och eta farmors temackor med skinka och en kopp varm choklad innan jag legger mig.

Det blir bedre i morgon.

Kommentarer
Postat av: leffe

Tja systern!! det vaerkar osm ett helvete lr? hur är läget annars? GO for it systern!!

2006-09-09 @ 21:39:36
URL: http://isedal.se
Postat av: Kalle

Det betyder att du är på väg nu!
Vi ses snart!

2006-09-10 @ 13:38:51
URL: http://blogg.nemus.se
Postat av: Leif

Jaha ... vart har Systern tagit vägen då ... Saknar din välskrivna inlägg ...

2006-09-21 @ 20:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0