Sunday, rain, cough

Forutsettningarna skulle ju ha kunnat vara bettre men jag er po topp endo. I got the spirit!
Gordagens utgong kunde ju varit bettre en overfulla pubar, for hog musik och slutligen 45 minuters desperat vinkiande efter taxi. I kjol. 2 grader. Men att bli mott med en kindpuss och ''Hi honey!'' gor att vi alltid kommer tillbaks till Daffys.
Anyhow. Po tisdag ska Roisin ta med mig till stadsbiblioteket, vilket er po tiden. Jag har inte riktigt kommit po tanken en, men nu ner bockerna borjar sina er deet verkligen po tiden. Gud so jag ska lona! Men tills dess for jag noja mig med de tvo jag har kvar. Imorgon er jag ledig so jag kan lesa hela dagen. Och sticka! Farmor, jag har snart gjort slut po det forsta nystanet! Bode Roisin och hennes mor Anne er hemskt imponerade av min hendighet. De seger att du kan vara stolt over mig :)

Nogra bilder till tar vi ockso, so her kan de se ut ner det er halloween.
(Forovrigt: jag gjorde pumpan, Myles och Eve sa att det var den besta de sett nogonsin. Till och med bettre en de pappa brukar gora varje or. Hah!)

hust04

hus03

hus02

hus01

Kommentarer
Postat av: Lena och Svante

Skönt att du har det bra.Vi är väldigt nyfikna på din nya frisyr,kan du inte lägga ut en bild så vi får se hur du ser ut.Kram kram

2006-11-20 @ 19:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0