Beirut




Jag är på tok för dålig med att hitta ny musik nuförtin. Med min slöa skogsuppkoppling har det inte blivit mycket alls det senaste, jag har lyssnat på det som funnits på datorn hemma, RantTalk på jobbet och på skivorna i bilen.
Men nu jävlar.
   Någon av mina nya grannar bjussar på trådslöst som går lite snabbare än mitt skogsmodem (som tydligen har gått i konkurs? Företaget alltså. Det var dock bara en tidsfråga, de är sämst. Som Telenor. Jag har bara dåliga erfarenheter av mobiltelefoni och bredband. Tur att jag inte flyttade till ett comhemhus on top of it all) så nu kan jag både lyssna på streamar och tanka lite försiktigt.
    Och tack vare Benjamin har jag idag varit lycklig i köket till Beirut större delen av min vakna tid, tillsammans med mina bagels och kaffemaskinen. Tusen tack!
   Nu är ju inte min läsarskara så mycket störra än just Benjamin, mamma och Kalle, men för den som snubblar in kan jag gärna göra gratisreklam för Propane Propane, som tack för din trofasthet Benjamin. Spring och lyssna nu, det är bra grejer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte bort mig i din läsarskara!

2009-05-21 @ 22:16:24
Postat av: Benyoda

Roligt att du gillade Beirut, dom är mysiga.

Tack för gratis reklamen!



Tjo, ha det gott!

2009-06-12 @ 21:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0