Prisa gud!

Ja jävlar i min låda. Klockan är strax efter sju och jag har redan insett att skatteåterbäringen nu bor på mitt konto.
Med min nyfunna energi ska jag strax springa fem kilometer på berget igen, sedan äta en fin frukost med bagels från gårdagen och en rejäl cappuccino. Sedan ska det städas lite innan det bär av till Broddetorp för lite frisering, Skövde för att hämta glasögonrecept och sedan hem för att beställa saker jag väntat på att få beställa och sannerligen flrtjänar att beställa. Mhm. Och ikväll blir det folkölsdisco med limbo, som back in the days i trean strax innan studenten. Bra grejer.

Det visar sig efter många om och men att Festivalbussen till Arvika blev det biligaste alternativet. Jag vet inte hur många gånger jag svurit över att inte åka med helvetet igen, men nu blir det tydligen så. Kanske blir det skitbra i år, who knows?

Och jag verkar inte kunna sluta lyssna på Human Missile.

Nu: pollenpiller, pollenögondroppar och pollennäspulver. Jag ska vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0