Mmm, Molina!

Det slog mig här om dagen i hallen att skatteåterbäringen kan mysa in på mitt konto inom så lite som tre veckor, och med ens blev jag om möjligt ännu lite lyckligare.
    Inte bara för att jag då har råd med Magnolia Electric Co-biljett till Malmöspelningen i augusti (springades, Jabock, så bra!) utan även för att jag dessutom kan beställa en efterlängtad Maxpedition Jumbo Versipack.om jag lyckas bestämma mig för en färg. Sedan ska alla min dåliga skitväskor vara historia, det blir jag och Jumbon för evigt, fyllda av enbart bra saker.
    Men före det ska jag klara att inte gå och lägga mig trots att klockan bara är sju och jag egentligen har sovit kanske fem timmar sammanlagt, vänta på att Trulz ska komma så jag får bjuda henne på en latte och sedan pyssla iväg tills det blir dags för sushi igen och därefter kanske möta upp ett gäng för en onsdagsöl på Nouveau.

    Det är lätt idag igen.

Kommentarer
Postat av: Jakobskij

Sparkandes, Sys, så bäst!

2009-06-04 @ 21:41:50
URL: http://www.jakobneht.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0