SKTFM

När jag går hemma och fixar om dagarna lyssnar jag gärna på Rantradio vilket gör att jag har Sean Kennedys höga och hetsiga röst i bakgrunden ganska många timmar av min vakna tid. Det har blivit något av en vana, en del av hemmakänslan, vilket när jag tänker på det kan verka lite skrämmande.
   Men herregud, en sådan man. Jag får inte nog av honom eller Cimmerian och vetskapen om att de inte tänker sluta leverera infotainment till mig varje vecka är glädjande.
    Jag inväntar just nu dessutom rätt tillfälle för att lyssna igenom hans ljudbok, Tales from the Afternow (antagligen det bästa som någonsin gjorts, alla genrer) ännu en gång, men jag vet att det blir så fantastiskt bra så jag försöker hålla ut lite lite till.
   And oh, its free.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0