Farewell for now

Jag antar att det här är det obligatoriska slutinlägget. Förvisso kommer jag nog fortsätta skriva lite senare i livet, fast då får bloggen heta något annat.
Imorgon packar jag ner datorn och sedan hörs vi nästa gång fredag den 24:e när jag kommer hem. Far och Anja, jag svänger förbi er först på väg hem från Säve, farmor och farfar, er kommer jag till därefter och Lena och Svante, er hälsar jag på samtidigt. (Therese och Mona, ni vet vad som gäller...) På lördagen är det inflyttningsfest hos Fred och Jos så där ser jag nog några, och sen är det söndag och allt är återigen möjligt.

Några sista visdomsord blev det inte, ni vet allt ändå.
Tack för allt stöd, att ni har läst och kommenterat och väntat på mig när jag kommit hem!

Nu ska jag bubbelbada en sista gång och sedan njuta av att ha en dubbelsäng när jag kan.
Imorgon bär det av på nya äventyr.

Cheers!
Veronica

(Och eftersom jag inte kommer vara så himla online på lördag, GRATTIS SOFIE! Fast, jag kommer ju å andra sidan träffa dig på lördag... But still, grattis!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0