In case of Ireland: bring umbrella.

Tillbaks po det polska internetcafet i Limerick!
Det har regnat, duggat, tokregnat och haglat idag, och klockan er ennu bara 16. Mina lungor har hittat po nogon ny lek som gor ut po att fo mig att hosta var femte minut och do kasta runt nonting inut som jag inte riktigt kan definiera och samtidigt krama ihop mina luftvegar so att jag for kippa efter andan. Febern kommer och gor. Julpyntet tecker hela jevla Limerick och bussen hem gor antagligen inte idag heller.
Men gudars, vilket humor!
Paddy har varit best i verlden idag. Suttit i mitt kne, pussat mig overallt, kramat mig och sagt "I like you Vonka!" (Ja, han pallar inte riktigt med mitt namn en so han drar ihop det till ett snygt chokladfabriks Vonka. I like it.) Och ner Eve kommit hem fron skolanm vid tre frogade Roisin om jag ville oka in till staden i eftermiddag och tjilla. Och det er klart att hjag vill det, men en fredag, jag er aldrig ledig po fredagar? Och speciellt inte ner Niall er i Rumenien och Roisin sjelv? Men hon er so bra att hon sleppte av mig och nu er jag her. Jag har kopt tvo dvdfilmer och snart ska jag go till Java och dricka en latte och lyssna po deras merkliga blandning av lotar.

Jag lade in massa bilder ner jag var hemma hos mamma, och even om de inte har nogot med det her inlegget att gora so for ni se dem idag, det er so trokigt med bara text hela tiden.
So her kommer ett geng bilder po kanalen, Blackwater. Promenadstellet numero ett ner det inte er kallt och morkt. Foren er dessutom best. De bara tuggar lugnt och flyttar sig lite ot sidan ner jag kommer goendes och skriker "Fear no darkness, prooomised child" som en galning.
Enjoy!

kanal11

kanal10

kanal09

kanal08

kanal07

kanal06

kanal05

kanal04

kanal03

kanal02

kanal01

Och inte nog med att ni for se massa bilder, inte nog med det, jag kan ockso beretta att Niall nu har bestellt trodlost bredband till huset, so inom en snar framtid kommer jag att kunna skriva i bloggen hela tiden, varje dag, forever and ever!
Det ska bli bra.
Hej for nu!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej! Goa fårbilder, många sådana tillsammans kan bli något kul. Dina andningsorgan ska sköta sig tycker jag! och inte leka med dig så där, det är ju inte snällt.
Vonka, låter gulligt, speciellt med hans goa röst.

Kramar, Mamma

2006-11-18 @ 17:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0