You cant throw a dead cat in Ireland without hitting a Sean

Viktigaste punkten på min to do-lista idag:

– dagdrömma

check.

Förutom det hann jag dessutom sova som en gud innan jag blev väckt av Åsa kom in och pussade på mig och sedan fortsätta att sova några timmar till, hämta mer lådor att flytta saker i (en vecka kvar!), springa, grilla, läsa, skriva och bränna mig lite lätt på vänsterarmen. Ljuvliga, ljuvliga väder!

Nu är klockan redan söndag vilket betyder mitt sista arbetspass på Dalarnas Tidningar om några timmar. Mina förhoppningar är att det ska bli en relativt lugn kväll utan döda kroppar, trafikolyckor och annan skit, men tyvärr kan man aldrig veta.

En ljuvlig känsla slog mig i ansiktet förut när jag trampade hemåt i kvällssolen; att jag inte riktigt minns senaste jag mådde så här fantastiskt bra. Och det fina är att jag den senaste tiden kommit fram till samma sak i princip varenda dag.
Ännu bättre är det dessutom att jag förhoppningsvis snart somnar. Vaknar. Och sedan börjar det om igen.

Life is good.

Kommentarer
Postat av: mack dawg

Jag skulle ge livet en stark femma på en skala mellan 3 och 14 idag.

2009-04-26 @ 17:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0