En bild och inget speciellt

Efter en helkväll igår med mycket dans, fem timmars sömn och mycket promenerande idag har jag nu slagit mig till ro i min säng tillsammans med datorn. Fötterna värker lite och jag känner mig faktiskt inte så trött, dock ganska matt. Morgondagen är ledig och jag har inga pengar alls så jag tänker sova länge och gå på promenad. Förhoppningsvis regnar det, jag är sugen på regn.
Äh. Jag har inget direkt att säga, mer än att det närmar sig på riktigt nu, det där med hemfärden. Och nervositeten kommer den också. Inför arbetslösheten och pengabristen och allt annat som inte är det minsta enkelt.
Men jag försöker övertyga mig om att det kommer gå bra, och det gör det ju, det vet jag.

Här har ni St Johns katedral. Vi hade tänkt gå på mässa där idag men den var stängd så vi fick bara titta på den utifrån. En rejäl byggnad, skulle man kunna säga.

image114

Ja, vi säger väl så. Jag ska titta på film eller något. Take care.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gotisk arkitektur när den är som bäst?

2007-03-12 @ 21:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0