Back on track!

Her gor jag, ensam i Limerick en solig fredagseftermiddag och ventar po bettre tider (Lisa kommer tio over sex, Asa tidigare) och vad ser jag? Jo, en ingong fron gatan med en skylt som seger Broadband, 1 Euro/hour. Hittar en smal trappa tvo voningar upp och sedan en asiat som seger att jag kan ta dator numero tolv. Heck yes!

For er som jag inte pratat med po telefon so kan jag meddela att jag nu har flyttat till familjen Lawler och bor i County Clare, nermare bestemt i Ballyglass House i Blackwater. Crika 5 minuter fr[n Limerick center. Huset er fint som tusan och familjen er alldeles ljuvlig. Jag elskar mamma Roisin som kan sega ''Ooohh...Veronica, that skirt is gooooorgeous!'' ner jag kommer ner po morgonen. Eller pappa Niall som seger ''How are yee'' hela tiden. Barnen er underbara ockso, jag ska forsoka fixa bilder so ni kan se nogon dag.

Men ja. Allt er bra, verkligen. Familjen Power tog nestan mitt liv der ett tag. Tur att jag kom vidare. Jag saknar er alla derhemma, men jag trivs skitbra her, so jag kommer inte hem forren den 22e december.
Do ses vi!

Veronica

Kommentarer
Postat av: louise

Ooooh vad bra att du trivs! Åååh vad glad jag blir!

Tack för brevet, du ska få ett från mig snart också!

Kram kram kram!

2006-09-29 @ 17:42:31
URL: http://lolloise.blogg.se
Postat av: Mia-Terese

Åh så skönt att höra att det gått bra för dig!
Trülzen tipsade mig om din blogg och jag har väntat på att få höra fortsättningen. Ha en underbar fortsatt vistelse i det gröna landet med den goda ölen!

Mia

2006-09-29 @ 21:10:30
URL: http://parallellen.blogspot.com
Postat av: Harriet

Gamla fröken Harriet andas ut och gläds åt ditt nya liv! All the best, 'cause you're the best!

2006-09-30 @ 12:46:34
Postat av: ost

Meh, coolt

2006-10-06 @ 12:21:33
URL: http://vig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0