Nothing speciall

Jag er po det polska internetcafet idag igen. Onsdagen och torsdagen er lediga eftersom Niall och Roisin oker till Milano over helgen och behover mig hemma med barnen do.
Inte so oventat har jag drivit runt och druckit kaffe i nogra timmar. Handlat lite. Lyssnat po musik och bara haft det trevligt. Vedret er underbart idag ockso.

Ja. Det var nog mest det. Idag mor jag otroligt bra, allt er bra, jag er bra.
Dessutom har ni fott post idag, nogra av er. Varsogod!

Mycket mer blev det viss inte, min buss gor strax fron Arthurs Quay, gotta go!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur vagar du skriva ut deras namn efter det som hande med mig! Hur vagar du?!!

Du halsar val pa mig snart. Jag maste ju bjuda igen.

2006-10-20 @ 19:57:10
URL: http://spillhink.blogg.se
Postat av: Veronica

Jag tror inte att de forstor vad internet er i alla fall. Ellerja, de er inte so hightech i alla fall. so det er nog safe. plus att vi er sooo tajta, inte skulle de hata mig inte. hih.

2006-10-21 @ 19:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0