Time to take-off

Lite smooth jazz som bakgrundsmusik, det sista hemmabryggda espressot på spisen och packningen under kontroll. Jag måste säga att jag är förvånad över mitt eget lugn. Jag har både soviut ungefär 8 timmar, hunnit duscha och plocka lite i lägenheten. Frukosten är på gång och sedan får jag väl helt enkelt bara vänta på att mamma ska komma och hämta mig. Ingen stress alls. Skönt.
Visserligen drömde jag om att flyget till Irland blev inställt precis innan vi skulle åka och att vi stället fick ta ett tåg den 10:e oktober... men det händer ju såklart inte. Allt ska bli bra.

Så nu, mina kära vänner, nu ska jag stänga ner datorn, omsorgsfullt packa ner den i den stora och troligttvis för tunga väskan och sedan vänta en liten stund.

Sedan... sedan börjar äventyret!

Vi ska bo på vandrarhem i Dublin i två nätter och jag vet inte om jag kommer åt internet någonstans, men på onsdag ska jag i alla fall komma till familjen Powers där det garanterat finns bredband. Så jag antar att vi hörs då!Under tiden kan ju roa er med att titta på min värdmammas företag Powersfield eller några underbara bilder från County Waterford hos ett företag som heter Cian Clarke. Eftersom jag inte förstått hur man länkar än och Kalle inte är tillgänglig så får ni själva trycka på länkarna som är längst ner till höger här. Mycket nöje!

Ta hand om er nu, så gör vi det också.

Veronica

Kommentarer
Postat av: lena och svante

Beroendet har slagit till ordentligt.Det är onsdag och man börjar bli lite darrig, men kl 19.00 släpper allt du vet vad jag menar kramar från enamma nollor

2006-08-30 @ 12:55:01
Postat av: Kalle

Ha mycket nöje!

2006-08-31 @ 11:38:01
URL: http://blogg.nemus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0