DunnGarvn

Det er ungefer so det uttalas, och inte Dunjarvaan som jag sagt till de flesta.

Anyhow, inget er som jag planerade att det skulle vara. Tyverr.
Dublin med Lisa var skitbra, men det her er nogot helt annat.
Jag vet inte riktigt vad jag ska gora eller hur det ska go, faktiskt.

Jag funderar mest po varfor jag so tvunget skulle lemna Sverige och gora nogot annat, utan nogra tryggheter som helst. Det var liksom inte so lyckat. Inte i mitt fall i alla fall, Asa och Lisa verkar ha det bra. Men Powersfiled er kanske lite for mycket for mig.

Jag oterkommer nog imorgon, do planerar jag att ha bestemt mig.

Veronica

Kommentarer
Postat av: Kalle

Oj, det var tråkigt att höra. Hoppas att det blir väl!

2006-08-31 @ 22:42:11
URL: http://blogg.nemus.se
Postat av: Claes

Det är alltid så i början. När jag åkte till Indien och visste att jag skulle vara fast i 5 månader så fick jag panik. Trygga Sverige som var så långt bort :)

Men det gick faktiskt hur bra som helst. Man skapar en vardag var man än hamnar...

Det kommer gå bra!

2006-09-01 @ 15:43:00
Postat av: Leif

Det tar lite tid att ställa om sig till allt som är nytt ... men ge ditt nya liv en rejäl chans ... det är du värd ...

2006-09-01 @ 19:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0